VOLUNTARIAT A ANSOVELL

2026-02-13T00:00:00+01:00
Carregant Esdeveniments

Tiquets/Donació

The numbers below include tickets for this event already in your cart. Clicking "Get Tickets" will allow you to edit any existing attendee information as well as change ticket quantities.
Tiquets/Donació ja no estan disponibles

Acabem d’arribar amb els cavalls de transhumància aquest cap de setmana cap a les pastures d’Ansovell a la cara nord del Cadí. Ara ens toca fer feina per preparar el següent tancat i necessitem suport.

Et proposem un cap de setmana diferent on podràs gaudir d’aquestes muntanyes i paisatges impressionants mentre compartim una jornada de fer tancat perimetral al mateix costat del poble d’Ansovell i venir a veure i compartir amb el ramat del Moreu i eugues.

Una bona oportunitat per conèixer aquest espai i venir a veure els cavalls.

Es faran dues jornades, dissabte 12 i diumenge 13. Pots apuntar-te a una o a les dues.
Aquestes jornades seran acompanyades per l’Enric i la Caterina, voluntaris de l’equip de Fundació Miranda.

Les tasques a realitzar consisteixen a posar varilles pel tancat perimetral, posar aïllants a les varilles i als arbres i tirar filferro. No és una feina excessivament dura pel que també es pot compartir en família.

Normalment, treballem unes hores al matí fins a l’hora de dinar i després escollim si es vol seguir una estona més o es para i es comparteix amb els cavalls. El dinar s’ha de portar en pic-pic, ja que no hi ha lloc per dinar allà.  Proposem buscar allotjament a la Seu d’Urgell per aprofitar el viatge i que no sigui tan cansat.

La delimitació de les pastures és necessària i, per aquest motiu, et convidem a formar part d’aquest esdeveniment tan important per a nosaltres: obrir nous horitzons i noves oportunitats en un moment en què la família Miranda es fa gran.

Aquest tipus d’actuacions que fem des de la Fundació Miranda afavoreixen el bon estat de conservació de les pastures i el manteniment d’espais oberts en una zona eminentment forestal i permeten beneficis ambientals, com ara la preservació d’espècies vegetals vinculades a aquest hàbitat i la prevenció d’incendis.

Cal portar:
Calçat adient i de muntanya, roba d’abrigar, aigua, menjar de pícnic. Si és possible portar guants de jardineria.

SI VOLS PARTICIPAR, només has de fer dues coses:

  1. Descarrega, omple i signa l’Acord de Voluntariat
  2. Omple el formulari prement el botó que trobaràs a sota on hauràs de pujar l’Acord de Voluntariat anterior
Uns dies abans del cap de setmana es farà un grup de WhatsApp per compartir informació, organitzar vehicles o qualsevol dubte d’última hora que pugui sorgir.
Per a més informació podeu contactar amb l’Alba Ramos per WhatsApp al 611 572 698.

Moltes gràcies
Equip Miranda

Go to Top