UN DIA ENTRE CAVALLS LLIURES AL CADÍ NORD

2026-09-07T00:00:00+02:00
Carregant Esdeveniments

Tickets

The numbers below include tickets for this event already in your cart. Clicking "Get Tickets" will allow you to edit any existing attendee information as well as change ticket quantities.
Tickets are no longer available

Una oportunitat única de conèixer la Fundació Miranda de la mà de la seva creadora, Rosa Galindo, en una tarda per anar a trobar els Cavalls a les pastures del Cadí i descobrir com viuen quan poden expressar lliurement el seu comportament natural. Observaràs com s’organitzen en ramat, com es comuniquen, quins vincles estableixen entre ells i quina és la seva relació amb l’entorn i amb les persones. Coneixeràs les seves històries de vida i entendràs millor el comportament d’aquest gran mamífer en llibertat. Connecta amb la LLIBERTAT dels cavalls!

Una vivència amb els cavalls en aquest poble pirinenc i ancestral, un espai on reconnectar amb la natura i observar de prop la manera de viure dels cavalls.

Punt de trobada:
A l’Hotel Font del Genil, on la presidenta de la Fundació Miranda us donarà la benvinguda.
Enllaç de Google Maps: maps.app.goo.gl

Activitat gratuïta pels infants socis del Club Super3, i per les Sòcies i Padrines de la Fundació Miranda.

Què recomanem portar:
Roba còmoda, calçat de muntanya o esportiu amb bona adherència, gorra o barret, protecció solar i aigua.
L’activitat pot ser cancel·lada si les condicions meteorològiques no són les adequades o bé si no s’assoleix el nombre mínim de persones inscrites.

Una tarda per compartir, sentir i gaudir amb calma d’un entorn privilegiat.

Ens veiem aviat!

Equip Miranda

Go to Top