

20 de maig de 2026.
Vam rebre la visita de l’Escola Montoliu al Parc del Garraf en una jornada per descobrir la natura i les Pottoka en llibertat.
Per a molts dels infants, va ser el primer contacte real amb un entorn natural.
Al llarg del matí, l’alumnat va poder conèixer de prop el projecte de la Fundació Miranda i apropar-se a una altra manera d’entendre la relació amb els animals i amb la natura. A través de l’observació, l’escolta i l’experiència directa, vam compartir reflexions sobre la biodiversitat, la conservació de la natura i el paper dels cavalls en la regeneració dels ecosistemes.
Una experiència per aprendre, connectar i créixer plegats en contacte amb la vida.
Moltes gràcies per la visita i per l’interès en el projecte!

