27 de novembre de 2023

Anem d’excursió amb en Titó!  El Titó i el John C., anant pel món et divertiràs i descobriràs els animals, la muntanya i un munt de sorpreses!

En Titó visita els cavalls lliures de la Fundació Miranda al Parc del Garraf.

En l’excursió del Titó i el John del Club SX3 s’han trobat amb el Kamut, que els ha rebut amb la tendresa que el caracteritza.

Us compartim el vídeo del programa. Gràcies per la visita 3cat!

Una persona amb una samarreta lila i verda i un barret rosa amb orelles de gat, somrient i assenyalant un cavall marró amb una crinera clara i una taca blanca al front. L'entorn està envoltat de natura, amb arbres i vegetació verda al fons.