27 de novembre de 2023
Anem d’excursió amb en Titó! El Titó i el John C., anant pel món et divertiràs i descobriràs els animals, la muntanya i un munt de sorpreses!
En Titó visita els cavalls lliures de la Fundació Miranda al Parc del Garraf.
En l’excursió del Titó i el John del Club SX3 s’han trobat amb el Kamut, que els ha rebut amb la tendresa que el caracteritza.
Us compartim el vídeo del programa. Gràcies per la visita 3cat!

