

11 de juliol de 2026.
La Fundació Miranda ha tingut el plaer de col·laborar en el projecte Doing Less. Being More, impulsat per Eva Estanol, que s’ha presentat aquest any al Festival of Consciousness (FOC).
El documental i la posterior conversa proposen una reflexió profunda sobre la consciència multiespècie i la necessitat de recuperar espais de presència, escolta i connexió amb la natura. En aquest recorregut, els cavalls de la Fundació Miranda hi tenen un paper essencial, convidant-nos a experimentar una altra manera de relacionar-nos amb el món: més pausada, més conscient i més autèntica.
Per a la Fundació Miranda ha estat un honor formar part d’aquest projecte i contribuir, a través dels nostres cavalls i de la nostra experiència, a una iniciativa que posa en valor el poder transformador de la relació entre humans i animals.
Doing Less. Being More ens recorda que, sovint, és quan deixem de voler controlar-ho tot que apareix l’espai per escoltar, sentir i transformar-nos. Un missatge plenament alineat amb la missió de la Fundació Miranda, que des de fa anys treballa per promoure una convivència més respectuosa amb els cavalls, la natura i totes les espècies.
Felicitem l’Eva Estanol per aquest projecte tan inspirador i agraïm al Festival of Consciousness haver creat un espai per compartir aquestes mirades i experiències.
