
El Gàrrick és un esperit lliure, per no dir salvatge, és un cavall molt dolç en el sentit que està molt vinculat amb el seu grup, ja va néixer en llibertat, va ser un “desliz” de la Fundació posterior a les vasectomies, o sigui com que no sabíem que després de les vasectomies hi havia uns mesos de fertilitat, doncs vam pensar que no seria fèrtil el seu pare i ho va ser… aleshores ell és fill de la Hatha i del Kippur, llavors el Gàrrick és un cavall que no es deixa tocar, sí que s’ha deixat anar apropant i tocant una mica, però sempre ha mantingut aquesta desconfiança sistèmica i genètica amb les persones, perquè és veritat que la seva mare també té aquest punt, aquest gen salvatge i desconfiat amb l’humà i alhora és una presència imponent i és un ésser preciós que ens recorda d’allà on venim que és la natura!
IMPORTANT: Abans d’omplir el formulari per apadrinar, si us plau descarrega i omple l’ordre de domiciliació SEPA.
