Carregant Esdeveniments

Tiquets/Donació

The numbers below include tickets for this event already in your cart. Clicking "Get Tickets" will allow you to edit any existing attendee information as well as change ticket quantities.
General dia 29
Sòcies i Padrines
3 disponibles

Creuant la Muntanya Màgica

I ho fem caminant amb 14 cavalls, creuant el Cadí per aprofitar les pastures de la cara Nord d’aquesta muntanya, que es veu diferent a cada moment, segons la llum i el clima. Tot un espectacle natural i una experiència iniciàtica.

La teva aportació ens permetrà tenir els recursos (econòmics i humans) necessaris per realitzar la Transhumància acompanyant els cavalls a la nova pastura, cobrint les despeses (disseny de la ruta, guiatge, organització i gestions, permisos, suplement d’herba per als cavalls durant la parada nocturna, tancats) que requereix aquesta aventura. Aquest és un moviment que fem exclusivament per al benestar dels cavalls. La majoria de les tasques les durem a terme de manera voluntària i altruista les persones que formem part de la Fundació.

L’import de l’aportació és una donació i es farà certificat per poder-ho desgravar.

Si ens acompanyes els 2 dies té recompensa! Fer-se sòcia per 6 mesos, per tant, un cop fet el tràmit, podràs gaudir dels beneficis de ser sòcia de la fundació durant aquest període.

Per poder apuntar-te a la Transhumància hi ha uns requisits previs:

• Activitat per majors de 14 anys
  • Signar acord de voluntariat
  • TOTHOM ha de pagar les seves despeses directament als serveis que s’utilitzin: allotjaments i àpats. Dieta i pernocta dia aproximada 40-70€

Descobrint la ruta

Transhumància Cadí Sud (Gisclareny) –  Cadí Nort (Ansovell)

Dies 28-29 de setembre

Tenim un repte: Creuar el Cadí d’un costat a l’altre, venint de les entranyes del Pedraforca. Muntanyes emblemàtiques i cavalls lliures.

Passarem per camins de Bonshomes, per paratges plens d’història i rutes ancestrals.

El dia 28 de setembre la sortida es farà des de Gisclareny fins a Fórnols i es caminaran uns 26 km aproximadament. Es pernocta al Molí de Fórnols, un allotjament que ja és una teulada amiga, amb jacuzzi i comoditats ideals per reconfortar l’esforç realitzat durant el dia.

Diumenge 29 travessarem el Cadí, saltant cap a la cara nord, per senders de roca calcària i plans que s’obren sobtadament com una estora verda amb boscos alpins, fins  a arribar a Ansovell.

Ansovell, un poblet de muntanya als peus del Cadí, on ens acomiadarem del ramat que haurem acompanyat durant dos dies.

Una pastura magnífica i un petit paradís per als cavalls!

Aquí acompanyem?

El grup del Moreu, és el protagonista d’aquest viatge. El Moreu i les “seves” eugues: Prana, Pastoreta, Ítaca, Pampa, Pluja, Llívia, Sherpa, Flor, Pedra, Vinya, Àfrica, Laika i Eru.

Això no es fa cada dia! Ens vols acompanyar?

A qui va dirigit?
A persones a qui els agradi caminar per la muntanya, els cavalls, els reptes i la tranquil·litat, amb ganes de desconnexió i vivències per connectar amb si mateixes! (activitat per a adults, joves acompanyats a partir de 14 anys).

Coses a portar bàsiques o imprescindibles:
Calçat i roba còmode per anar per la muntanya, calçat de recanvi, impermeable, armilla groga (cotxe), gorra, guants, navalla, protecció solar, motxilla per portar el dinar i l’aigua sobre durant la ruta, ampolla per omplir d’aigua, frontal, maleta petita amb el més indispensable (viatjarà en el cotxe d’assistència i no ha d’ocupar massa espai) i cal portar tenda o el material necessari per a l’acampada.

Altres dades d’interès:
Per fer la transhumància a peu cal estar en bona forma física. Si no pots caminar tant i ens vols acompanyar, et donem la possibilitat de fer de cotxe d’assistència (o alternar cotxe i a peu), un rol essencial per l’encreuament de carretes i suport de les persones que caminaran i dels cavalls, en aquest cas cal comunicar-ho.

La despesa diària de dormir i menjar, és d’uns 40/70 euros. Dissabte és mitja pensió al Molí de Fórnols i recomanem trobar-nos divendres al vespre.

Per dinar es fan paradetes breus, i a vegades dinem sobre la marxa, per la qual cosa recomanem portar un entrepà o fruits secs, fruita, xocolata, aliments energètics que puguis portar de casa o encomanar a l’allotjament la nit anterior.

El menjar és ovo lacto vegetarià amb opció vegana i gluten free.

Per la tornada a Ansovell es compartiran les despeses d’un taxi per tornar al punt d’inici.

El dijous abans crearem un grup de whatsapp per donar informacions detallades, com hora i lloc de sortida, I on podràs fer les preguntes que necessitis i aclarir dubtes de darrera hora.

Per més informació:
US PODEU ADREÇAR A ALBA RAMOS ENVIANT WHATSAPP AL MÒBIL 611 572 698