Tiquets/Donació

The numbers below include tickets for this event already in your cart. Clicking "Get Tickets" will allow you to edit any existing attendee information as well as change ticket quantities.
Sòcies
Padrines
Voluntariat

Mindfulness i Mètode Freehorses Connection-MFC al Pirineu de Barcelona

Un dia per tenir cura de tu mateixa, alliberar tensions i estrès i assolir calma, energia i benestar entre Cavalls lliures a la Natura.

Ets una persona que es sent estressada? Notes que et costa estar present, i que vas accelerada o que estàs reactiva?
Et costa descansar, desconnectar de les preocupacions, dones moltes voltes a les coses i et costa decidir, no saps com baixar l’activació i calmar la ment?

Tu pots descobrir o recuperar el teu espai personal de calma profunda, confiança i benestar, on connectar amb la teva força i la teva saviesa interior.

Aquesta jornada t’ofereix una experiència per poder fer aquest canvi, i per iniciar petites millores. Una oportunitat per començar a viure com desitges!

Et podràs endur eines per practicar a casa, en el teu dia a dia, i tota l’energia de la muntanya i dels cavalls!

El context de Natura, en aquest entorn de gran espiritualitat i bellesa,
idíl·lic i ben comunicat als peus del Cadí, i la presència dels cavalls en llibertat, t’inspiraran i t’acompanyaran durant aquest matí revitalitzador i essencial.

Programa:

9.30h – Trobada a Bagà, davant del Restaurant Niu Nou
10h – 13.30h – Presentació i pràctica a les pastures: meditacions, moviment sensible, apropament i contacte amb els cavalls
14h – Dinar de pícnic (cadascú es porta el seu pícnic)
15.30h  -Temps per compartir la vivència, recollir recursos, enfocar i estructurar maneres de seguir el procés a casa
17h – Tancament

Punt de trobada:
Metodologia:

Pràctica de Mindfulness, meditacions en repòs i en moviment, en plena natura. Contacte amb els cavalls que viuen en plenitud, amb abordatge MFC (Mètode Miranda Freehorses Connection-MFC).

Activitat a l’aire lliure!

Un dia per gaudir, millorar el benestar i la salut, reconnectant amb tu mateixa i amb la natura, amb l’acompanyament dels Cavalls lliures de la Fundació Miranda.

Que recomanem portar:
Estoreta, coixí per seure, mitjons, calçat i roba còmoda, aigua o termo amb infusió per anar bevent durant la pràctica.

NOVETAT!

Des de la Fundació us volem animar a fer un pla especial de cap de setmana en un espai entranyable i poder pernoctar en un dels següents allotjaments propers a les pastures dels cavalls:

Un cop feta la inscripció, la guia crearà grup de WhatsApp de l’activitat per ultimar detalls.
L’activitat pot ser cancel·lada si la meteorologia no és l’adequada o bé si no hi ha prou persones inscrites.

Experiència facilitada per:

Rosa Galindo
Apassionada per la Natura i la creativitat, l’aprenentatge i la transformació personal. Presidenta i cofundadora de la Fundació Miranda.
Actriu, cantant i empresària.

Cofundadora i codirectora d’EÒLIA Centre Superior d’Art Dramàtic de Barcelona i Directora Artística del Teatre Eòlia.
Creadora del MFC, Mètode Miranda Freehorses Connection.
Instructora Mindfulness, professora de Kundalini Ioga, Professora Associada Fitzmaurice Voicework, amb una llarga experiència artística, docent i en l’acompanyament de processos personals.

Zerayehu Biosca

Artista Urbà i ballarí, cursant Grau mig de Danses Urbanes a l’Ins Oriol Martorell de Barcelona. Professor de cos i moviment sensible al Projecte Teatre Sense Límits (Eòlia CSAD).

Malgrat la seva joventut té una llarga experiència de vida i transhumàncies amb els cavalls lliures de la Fundació Miranda, amb els quals ha crescut a l’alta muntanya. Això l’ha conformat com una persona amb una connexió profunda amb la Natura, que és el seu element.

Aquesta és una ACTIVITAT SOLIDÀRIA:
L’import de les inscripcions a les activitats ens dona suport per sostenir el benestar i l’alimentació dels Cavalls. Triant una de les nostres activitats esteu contribuint a fer possible la tasca de la Fundació Miranda.

Moltes gràcies,
Equip Miranda